duminică, 12 decembrie 2010

Perfect Threesome.

Aprilie, primavara si cer senin. O cafea servita in graba, singura, in apartamentul meu mic. Facebook, facebook. Trecuse ziua mea, tocmai realizasem ce fel de prieteni am avut langa mine timp de aproape un an, eram plictisita si n-aveam nimic de facut...Asta pana cand primesc un mesaj, in care sunt invitata la o cafea. De un tip pe care il salutam, si doar atat. Hmmm, n-am nimic mai bun de facut, deci fie, accept. Peste ceva timp ne intalnim si mergem la o cafea. Vorbarie, vorbarie, tigari si-un parc, dupa. Mirosea a frumos, si era asa de cald afara.... Incepem sa vorbim -inevitabil- despre Dragoste. Si relatii la distanta, de ce nu merg si tot asa... Inca-mi vine sa rad. Ce zambet frumos avea. Si nu numai asta imi placea la el... a avut mereu acel je ne sais quoi, acel aer de mister si Doamne, niste ochi atat de verzi si de frumosi ! 
Totul era ciudat, nu ma asteptam ca o propunere ca asta sa vina de la el. Dar, viata iti da uneori niste lamai asa de acre, ca-ti lasa gura apa si faci o limonada a-ntaia chiar daca dupa prima sorbitura te strambi ca dracu' !
Imi amintesc si de norii vulcanici, si de cum trebuia sa ne uitam la ei de pe bloc ... Ce vremuri..
Multe, multe lucruri frumoase s-au intamplat si n-as avea caractere suficiente sa scriu tot... Si mi-am amitit de ele, din cauza unui citat..."It's amazing how two strangers can become lovers...". Indeed. Pana s-o patesc si eu, nu credeam in prostii de genul dragostei la prima vedere & co. Dar pana la urma asta e. Mi-am asumat multe riscuri din cauza norilor vulcanici, dar m-am gandit ca pana la urma, totul e ca o ruleta ruseasca. Daca e sa fie rau, e. Insa in cazul meu, a fost foarte bine. Am pierdut mai multe persoane, insa am castigat  una care facea cat toti ceilalti la un loc. Viata asta! Oricat de curva ar fi, tot cedeaza si iti ofera o noapte de neuitat cateodata! Deci, pana la urma, tot iubirea, riscurile si nebunia sunt cele mai tari chestii. Si daca reusesti sa le si combini, you'll get the perfect threesome.

Concuzia? Fuck it all. Asuma-ti riscuri. Carpe Diem !

4 comentarii:

  1. Frumoasa povestea :D. Keep it up! And yeah, take chances :))

    RăspundețiȘtergere
  2. asa'i..trebuie sa ne asumam orice risc pentru a da continuitate vietii

    RăspundețiȘtergere
  3. asta asa e. uneori mai trebuie si sa risti si de multe ori viata iti face cate o surpiza si totul iese bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand pierzi ceva , vei primi de la viata altceva de 10 ori mai bun. Profita de tot ce ti se ofera !

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni