joi, 7 octombrie 2010

Despre Zei si Iubire.

Iar e frig peste tot. Afara, in casa, pana si in mintea mea tot frig e. Cafeaua nu mai are succesul de alta data si tigarile se cam termina, incet, incet.... Pot sa jur ca e frig din cauza ta. Si nu doar frig... Toate, toate se intampla si s-au intamplat  doar din cauza ta !
Aminteste-ti de stralucirea Soarelui de asta vara ... eu cred ca zambetul tau era de vina. Odata ce colturile buzelor tale se ridicau si lasau sa se vada dintii  frumosi ca niste perle, il eclipsau pana si pe Apollo cu toate poeziile lui frumoase.Privirea ta mandra o facea pe Hera sa trimita norii pe cer,  deci frumusetea stelelor nu se putea vedea tot din cauza ta. Pana si Narcis era gelos pe tine, si nu a murit innecat pentru ca voia sa-si vada reflexia in lac mai bine, ci pentru ca tu l-ai facut sa fie verde de atata invidie in momentul in care ai trecut pe langa el si mergeai asa de lin, parca plutind, incat nu a putut suporta ideea ca cineva e mai frumos ca el in lumea asta si s-a sinucis. Grija pentru tot ce e important in viata ta te face sa fii mai razbunator si rau decat insusi Ares. Nimeni, niciun zeu n-a putut sa te aprecieze la justa ta valoare si cu totii ti-au intors spatele cand poate, aveai mai multa nevoie de ei.
Insa tot nu pot sa-mi dau seama de unde ai avut puterea sa rezisti privirii Medusei.Tu, da tu ai fost cel care a distrus-o.
Numai Afrodita a fost singura care te-a apreciat si ti-a dat o frumusete atat trupeasca cat si spirituala cum rar mai gasesti azi.
Si cu restul zeilor nici macar nu te poti compara.
Sarmul tau te-a ajutat sa gasesti in orice zeu ceva bun sau folositor si sa poti sa sustragi totul cu diplomatie si chip de inger ce niciun pictor n-ar indrazni vreodata sa incerce sa picteze.Astfel, ai devenit un ne-om perfect.
Nimeni nu stie cine sau ce esti, dar  eu prefer sa te identific cu Hades.De prea multe ori ai jucat ruleta ruseasca si ai pierdut, dar gandeste-te ca poate nu va fi impedios necesar sa stapanesti bogatiile din adancul Pamantului cu Persefona si ca o vei avea pe Afrodita sa-ti fie alaturi si sa rescrieti Istoria unei iubiri perfect, cum niciun zeu sau om sau orice n-a avut curajul, talentul si pasiunea sa o faca.
Si-acum, ploua :) .

6 comentarii:

  1. imi place modul in care l-ai comparat intr-un fel pe el cu zeii, asta mi se pare ca ii da automat si o aura de inger . textul acesta e incredibil. felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta comparatia personajului tau masculin cu zeii din antichitate:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa postarea. imi era dor sa iti citesc postarile. ai un stil aparte de a scrie. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos tuturor. O sa revin cu postari noi cat de curand. Si mie mi-a fost dor sa va citesc, intrucat nu am avut cum :)

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni