miercuri, 20 octombrie 2010

Despre zei si Iubire II

Prea multa ploaie, prea multe tigari, prea multe certuri, prea, prea , bla bla bla....
La dracu cu astea.
La dracu cu tot.Am crezut cu tot sufletul meu intr-un Zeu. L-am iubit, divinizat si l-am pus pe-un piedestal. Am fost una dintre muritoarele care l-au iubit cu sufletul sincer, pur si din toata inima. Dar el a trebuit sa arunce cu fulgere in cei pe care-i iubeam cel mai mult si sa-i prefaca in scrum.
Iubesc prea mult acele persoane ca sa ma convertesc la religia Lui.Asa ca, am renuntat. Nu regret nimic, niciodata n-am sa regret pentru ca a fost cea mai frumoasa dragoste, dar toate au o limita, un sfarsit. Poate ca asa a fost sa fie, poate ca pe undeva am gresit cu totii...poate ca si el m-a ridicat pe-un piedestal... poate ca piedestalul era de foc-dar imi placea...Poate ca nu stiu.Nu am sa uit, nu voi avea resentimente. Asa a fost menit sa fie. Dar Zeule, sa stii ca acum doare. Si o sa mai doara destul. Dar totusi...
Zeii au ceva aparte, au acel je ne sais quoi care te fascineaza si te bucuri asa de mult numai cand unul dintre ei te priveste, fie si pentru o secunda..Ce sa mai zicem de momentele cand te saruta sau te atinge, cand iti zice ca si El te iubeste...cand e singurul care poate sa te faca sa te simtit mai bine... Insa, cine a zis ca zeii sunt perfecti, a gresit. Dupa cum reiese din toate scrierile istoricilor si zeii faceau greseli.Si inca fac greseli stupide, pentru ca toti, si muritorii si ne-oamenii, sunt facuti de Dumnezeu. In graba Lui spre a crea perfectiunea, a gresit putin.
Ne-a dat puterea de a infaptui minuni si pacate, pacate si minuni, toate la un loc. Muritorii sunt mai sensibili, arata tot pentru ca sunt puri. Zeii sunt si ei sensibili, dar nu arata nimic. Poate ca pana la urma nu simt, poate ca le pare rau.Poate ca poate, prea mult poate...
Macar nu am ramas cu intrebarea " ce-ar fi fost daca.." .
Am trecut prin toate alaturi de acel Zeu suprem si a fost frumos. A fost si inger si demon, si copil si prea matur si sensibil si dur. Poate ca asa va ramane. Doar...a fost :).
Acum,iar ploua.

5 comentarii:

  1. Timpul te va ajuta si iti va cicatriza toata ranile. take care

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur... nu exista ingeri cu aura, nici draci cu coarne. exista tot timpul un "intre". nimeni nu e perfect, si nimeni nu e imperfect. la postarea asta, carcateristic ar putea fi o poza cu ying si yang, care de altfel e semnul meu preferat simbolizand pur si simplu lumea intr-un cerc umbrit dar luminat

    RăspundețiȘtergere
  3. you're a magic girl...I'm missing you...Reteaua Literara

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=9Wj4RuKANrk Metallica - The God that failed

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim 2: it's not a true story. I don't like the song

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni