marți, 27 iulie 2010

Fiara cu Buze blonde

Inca nu-mi vine sa cred cat timp a trecut. Parca acum cateva secunde incepeam sa scriu scrisoarea aia stupida. Mie-mi place sa fiu diferita, asa ca nu incep cu traditionalul "Draga X" ; eu pur si simplu ti-am scris "citeste-ma". Nu, nu "citeste-ma" ala pe care il faceai intodeauna, de parca eu as fi fost vesnica bucata de hartie albastra cu miros de vanilie. Acel "citeste-ma" simplu, in care trebuie doar sa analizezi cuvintele, sa le lasi sa curga prin ochii tai verzi si sa nu pricepi nimic.
Mi-e dor de mare si de tine, iar.Mi-e dor de toate noptile alea albe in care ne faceam praf si cantam ca nebunii pe strada, apoi fugeam acasa si faceam un dus si dragoste toata dimineata.
De ce nu-mi raspunzi la scrisori? De ce nu poti sa ma ierti...De ce?
Asta e singura intrebare care imi fosneste prin minte.Pe langa ea, mai sunt si amintiri, multe, multe amintiri. Poate ca iti mai aduci aminte cum ne-am cunoscut...e amintirea mea preferata.Hahah..cum scriu asta, imi si rasuna in minte melodia noastra stupida, dar atat, ow, atat de frumoasa.La dracu', de ce trebuie sa fiu asa de siropoasa..Uite, iar "de ce"..Si sa sti ca e numai vina ta!
Sau poate e vina mea ca te-am pierdut...De ce nu mai putem sa fim iar noi? Eu blonda cu buze rosii si tu cantaretul de jazz cu zambet diabolic de delicios, irezistibil...

Nu pot nici macar acum sa te mint,asa ca am sa-ti povestesc cum mi-am imaginat eu finalul acelei nopti stupide in care ai disparut tu si ai luat cu tine aproape tot sufletul meu...
Dar ca sa intelegi mai bine, o sa iti povestesc tot..
Iar e 8:00 PM si noi dormim.Dormim pentru ca am facut inca o data noapte alba si dragoste pana la 12.Iti suna telefonul si soneria aia idioata ma trezeste.Inevitabil, nu mai pot dormi.Asa ca deschid ochii si raman neclintita.Te aud cum vorbesti.E Rich, care ne cheama la deschiderea barului sau.Ii spui ca la 10 o sa fim acolo.Inchizi, te arunci in pat si ma iei in brate.Incepi sa te joci cu parul meu, sa-l arunci de pe ureche de parca mi-ar mudari pielea atat de alba si sa ma saruti usor pe gat.Tresar si incep sa chicotesc in sinea mea. De ce trebuie sa fii asa de dragut intotdeauna?Ma "trezesc" si ma intorc la tine. Acum port doar zambetul meu de buna dimineata si cearsaful asta atat de rosu.Imi zambesti cald si ma iei iar in brate.
- Imbraca-te, imi spui , iesim in oras!
- Unde?
- Hai smechero, taci, stiu ca ai auzit convorbirea...Deci, imbraca-te.
- La naiba...cum de mereu iti dai seama?
- Am fler. Hai, stii cat de mult iti ia ca sa te imbraci si sa te aranjezi, fugi!
- Idiot, parca nu ti-ar placea sa te uiti al mine cum ma pregatesc.
- Mmmaybe...hai, n-o sa avem timp...
Zis si facut. Dupa un dus rapid, deschid dulapul si caut prin zecile de rochii ceva sexy si elegant.Dar, vai, ce stupid suna. Orice e sexy trebuie neaparat sa fie si elegant...Dupa 10 minute de stat goala si facut selectii, aleg o rochie Dolce neagra, cu decolteu in V si spatele gol, lunga pana sub genunchi.Niste Manolouri cu toc de 12 merg perfect cu ea si plicul ala rosu care-mi place asa de mult e deja pe masa.Tu iesi din dus si incepi sa zambesti pervers cand ma vezi.
- Ai grija sa te dezbraci repede cand ajungem acasa, altfel rochia asta o sa fie bucati!
- You wish, e preferata mea.

- Iti cumpar eu alta.
- Nu! e prima rochie Dolce pe care mi-am luat-o din primul meu salariu.Are valoare sentimentala.
- Hmm, atunci o sa-ti cumpar 10 rochii in schimb, numai lasa-ma s-o rup, imi spui in timp ce ma iei in brate si am saruti iar pe gat.
- Haha. Nu..si sti prea bine ca nu sunt materialista.
- Cum doresti...dar repet: s-o dai jos repede.
Si iar zabesti cum numai tu stii.
In timp ce eu ma machiez, tu te imbraci. Niste pantaloni negri si o camasa alba, putin descheiata se aseaza perfect pe trupul tau frumos.Iti pui si palaria aia neagra pe care mereu ti-o fur cand vreau sa par mai glam rock something something.
Nu mai pot continua.Inca ma doare, desi au trecut atatea luni...sper sa imi scri, daca nu, o sa continui eu
Te iubesc!

7 comentarii:

  1. of iubirea asta...cat de multe intrebari ajungi sa iti pui din cauza ei si din pacate tot la atatea nu le stim sau nu reusim sa le gasim raspunsul

    RăspundețiȘtergere
  2. ma intreb daca e ok ca mi-au curs cateva lacrimi cnd am citit....credeam ca sunt bine ....

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos :D. eu nu mai am inspiratie de cateva saptamani

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o fetita foarte talentata :)imi place cum scrii >:D< o sa mai trec pe aici :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-am trimis un mail pe gmail.si 2 carti in format electronic,imi vine sa-ti dau in cap cu grenada cu capsuni,raspunde!

    RăspundețiȘtergere
  6. am uitat sa ma semnez,v.v.

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni