luni, 7 iunie 2010

Mama ta nu ti-a zis ca nu e bine sa vorbesti cu strainii? II

 
O clipa furata...Mai multe clipe furate.Fete sau diferite masti,mirare sau interogare,actrita sau pur si simplu om frumos ce se poate modela usor fara sa fie nevoie sa-i explici cum sa o faca.Asa o vedeam eu pe Diana mereu.Imi placea la nebunie sa merg cu ea la cate-o sedinta foto-n parc sau oriunde si sa ii surpind trasaturile frumoase si fine in poze care mai de care mai simple.Era modelul perfect si muza absoluta,niciodata nu trebuia sa-i spun cum sa stea sau ce sa faca.Parul ei roscat si lung parca radea cand se intalnea cu razele soarelui si il facea si pe el sa stea mai mult pe cer,sa pot sa-i fac eu si mai multe poze frumoase ei...Am iubit-o nespus si poate ca inca o mai iubesc.Am iubit-o  asa cum era,cu ochii ei mari care m-au fascinat mereu,cu pielea ei fina care mirosea a frumos de fiecare data cand o sarutam.Era perfecta si jur ca as fi ucis daca cineva ar fi intervenit intre noi...Si uite ca s-a intamplat..Noi nu mai exista,de mult.
Acum e un inceput timid de vara.Stau la geamul apartamentului meu de la etajul 1 si incerca sa prind cateva cadre frumoase.Lumina era asa de pura si cadea mult prea frumos pe trandafirii din gradina blocului incat nu am putut sa stau doar sa ma uit.Si apoi, apare, din neant parca, ea.
 Nu ploua,dar simt cum mille de picaturi cad.Cad pe mine cu greutatea lor imensa si ma coplesesc.Sunt reci,reci ca mine.Umbrela mea multicolora si mare a imbatranit.Acum e gri si ciuruita de grindina.Nu mai am nevoie de ea asa ca o arunc intr-o balta imaginara.Umbrela cade chiar langa ea.Se uita fugitiv in balta si rade.Isi vede parul si se uita si la etajul 1, ca intr-o oglinda, ma vede pe mine pe fundal.Rade de parul meu cret care e ciufulit iar.Camasa mea cu maneca scurta e necalcata si maieul meu e patat de capsuni.Tigara mi-a alunecat in coltul gurii cand am avut tentativa aceea de zambet pervers care-i palcea mereu.Se intoarce ca o pisica speriata spre mine si imi face cu mana.Face bezele ca un copil de 5 ani care isi vede un vechi prieten.Ii vad ochii cum rad....
- Ma mai tii minte? Vreau o cafea...Daca nu ma mai  tii minte, sigur esti genul de om care invita strainii la cafea!
- Te mai stiu...esti Diana, fata cu tigarile colorate.Hai sus!Interfonul nu merge,urca la apartamentul 10.

Radea zgomotos si sarea in sus, pe loc.M-am bucurat ca era asa de fericita.Ultima data in parc, parea trista.

- Ce vant te aduce pe aici?I-am zis de indata ce a intrat in apartament.
- Nu stiu.Mai vreau poze.Am regretat atunci in parc ca nu te-am alsat sa-mi faci...
- Care atunci?Prima data?
- Da...Nah,restu' sedintelor au fost reusite.
- Da, chiar acum mai incercam sa fotografiez ceva...Vorbeam in zadar, ea nu era atenta.Pentru prima data de cand fusese prin preajma mea, venise sa-mi vada apartamentul.Nu stiu ce a facut-o sa vina aici azi, cred ca curiozitatea, dar era fascinata.Se plimba prin fiecare camera, ochii se jucau peste tot, analiza orice, plimbandu-si degetele pe pereti in tot acest timp.
- Diana..ce faci?
- Memorez.
- C-ce faci !?
- Taci acolo! Memorez camera.Degetele mele sunt ca un receptor ultra-senzitiv.Tin minte si cuvintele daca-mi trec degetele peste ele.
- Weirdo..
- Maybe, but i like it.
- Ce-i cu tine aici?
- Hai sa bem, Victor...nu cafea....Si-atunci scoate din geanta o sticla de Chardonnay din 1908.Ma trimite sa pun jazz si sa-l dau tare.Isi da jos pardesiul negru si ramane in niste pantaloni scurti de blugi,un tricou simplu alb, si o vesta verde.Are cercei albastri si buze rozalii.E la fel de frumoasa.Isi aprinde o tigara normala si incepe sa cante ...Like leaves in the wind..tha na na nah naaa...iar rade..s-a imbatat doar dintr-un pahar.
- Nu prea tii la bautura, nu?
- Eu !? Nu vezi ca sunt perfect lucida?
- Serios? si daca as incerca sa te sarut?
- Si cine-a zis ca nu mi-ar placea?
- Bine.Ma las usor inspre ea si incep sa o sarut.Nu se opune, din contra, ma trage inspre ea.Scaunul pe care stateam cade si se izbeste cu zgomot de podea.Ea se ridica si isi pune mainile dupa gatul meu.Eu fac accelasi lucru cu mainile mele pe talia ei.Ne sarutam in continuare si dansam, macar incercam.Se opreste o clipa.Se departeaza dar inca tine ochii inchisi.Mai ia o gura de vin si trage-un fum.
- Vic, asta unde o sa duca?
- Nu stiu, tu esti aia care a inceput !
- Mda, asa e...dar o sa fie bine!
- De ce crezi asta?
- Pe tine te cheama Victor.Numele tau e predestinat pentru chestii bune.
- Adica?
- Tii minte cand eram in parc, si vorbeam de viata si conceptii si Jung si tipuri se personalitate si arhitectura si tot?
- Da. Ce legatura are asta cu tot?
- Are, Vic.Numele tau inseamna victorie si succes, reusita.Tu o sa obtii tot ce vrei.Tot ce incepi tu trebuie sa se finalizeze cu succes.M-ai atins.O sa ramai cu mine pe veci.
- Wow, si in parc erai asa de reticenta.Ce-i cu schimbarea asta?
- M-am gandit.Acu taci si mai da-mi sa beau.Sa dansam, nu mai e mult si vara se termina scumpule...noi am inceput.Suntem doar doua frunze care sunt pierdute in vant, pierdute-n lme, duse peste tot.Daca facem asta, macar sa fie o calatorie placuta.Hai s-o facem cum trebuie!
Iar sarut.E ciudata.O iubesc, si de cand ne-am intalnit de 5 ori dupa prima data cand ne-am vazut in parc o iubesc si mai tare.Cred ca si ea ma iubeste.O sa fie bine?
DA.E bine.
Aberam inainte sa vina ea.Noi inca suntem.Mereu am fost, mereu o sa fim.Si nu o sa ma mai indoiesc de asta niciodata.

8 comentarii:

  1. Nice, de apreciat si ora la care a fost postat:) anyhow...grenada cu capsuni? where the hell that came from?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac foarte mult capsunile si personalitatea mea e exploziva, plus ca ma multa energie...:)le-am combinat si asta am obtinut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. oana, te asteapta ceva la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar foarte dragut...nu ma asteptam la o asemenea continuare a povestii dar chiar mi-a placut:D

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos din nou :D. astept sa revii de la tara ... ;)) :D

    RăspundețiȘtergere
  6. super misto blogul,dar dami si mie comment-uri pe http://bluewolf-bluewolf.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni