sâmbătă, 15 mai 2010

Raspunsuri pentru Matei.

Scumpule,nu o sa ma feresc sa spun cateva lucruri asa cum nici tu nu te-ai ferit.Nu  cred ca mai meriti si o introducere,asa ca o sa trec direct la subiect.Nu m-ai iubit,nu te-am iubit,get over it.Cand sunt calcata pe cap,reactionez.Ca o Bitch,da,dar unii o si merita.Unii ca tine.
Asa ca scuteste-ma cu cacaturile gen "aici e furtuna" pt ca stii prea bine ca nu e.Si nu, nu incerc iar sa spun ce e bine pt tine.Daca era furtuna Matei, nu ai mai fi intrat pe blogul meu si nu ai mai fi scris postarea anterioara.Nu o sa o sterg,pentru ca vreau sa iti demonstrez cat esti de nesimtit.Dar daca intr-adevar era furtuna, tu ai fi stat in casa.
Next...nu creed ca am zis vreodata ca eu am demoni si writer's block sau ceva de genul, dar daca e o aluzie la el...atunci ESTI GELOS.Si o stii si tu prea bine.
Da,sunt un copil si nu-mi amintesc sa-mi fi cerut scuze pt ca ne-am despartit.Relatiile la distanta nu merg.Nu vreau sa sufar.Asa ca mai bine renunt.Da, poate sunt o lasa pentru asta, dar macar nu sufar.
Stiam ca ea e Grette.E imposibil sa  nu fie ea.E prea rasfatata ca sa nu fie Grette.M bucur ca o ai macar pe ea alaturi...
Nu vreau sa fiu Aimee si nici sa am picioare si cur ca ale ei, deci asta nu ma atinge deloc deloc la corazon.
Parei intr-adevar inabordabil, dar pe interior esti fff soft.Asa ca nu mai trebuie sa zic nimic si stii asta prea bine.
Titlul mi l-am amintit pur si simplu, era o fraza care-mi placea mult si m-am gandit ca poate mai storc o poveste siropoasa.Nu are legatura nici cu tine, nici cu Anndrei,cu nimeni.Si faptul ca il calomniezi asa aiurea , la mine pe blog, nu afce decat sa arate iat cat esti de GELOS.Asta e adevarul honey...Take it or leave it.
Si acum  pentru cireasa de pe tort: faza cu nu plange te sun in 5...din cate-mi amintesc, eu eram aia care te sunam in 5 minute si adormeam.Asa ca las-o balta si nu mai incerca sa impresionezi pe nimeni.Nu ai cum.
Sper ca ti-am raspuns la toate nelamulirile.Hai acum, fugi sa te mai joci putin cu Grette.Grette cea pe care nu ai vazut-o si cu care ti legatura doar prin PC si telefon.
Grette cea pe care o iubesti,nu?

Asa ca Honey, acum realizez ca faza cu paper dreams era menita sa se intample.Era pentru tine.
Nu te iubesc!

6 comentarii:

  1. oaaaau, scantei. . . Imi place. ai temperament.

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa afirmatia domnului ghiorghe bag de seama ca nu te cunoaste deloc, iar asta ma amuza... pentru ca ar fi de acord cu tot ce spui tu chiar daca i-ai spune ca e si idiot...

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni