marți, 11 mai 2010

The END!-Scris de Matei.

Aici e furtună. Nu, nu e genul ăla de furtună, adică vreau să spun că nu e nimic afară. Şi nu exagerez. Afară chiar nu e nimic. Numai geamuri, ziduri, amintiri de căcat, reproşuri pe care numai ţie ai putea să ţi le faci şi la urma urmei... covorul ăla idiot care l-am dat copiilor străzii. Poate asta o să te doară cel mai tare, dar nu îmi pasă cum nici ţie nu ţi-a păsat. Nu fi patetică că nu ai demoni interiori şi nu ai nevoie de o mie de persoane din sexul opus ca să îţi citească blogul şi să te facă să te simţi... în fine... nu eşti patetică. Eşti doar... laşă şi nu te învinuieşte nimeni. Doar eu.

DA, la prostia aia cu numărătoarea am trişat şi nu-mi pare rău. Lui Simon James nu-i pare rău nici dacă întrega lume are depinde de el, iar el nu ar face nimic. Aş mai trişa încă o dată.
Notă pentru sine: nu te îndrăgosti de copii, au tendinţa să facă prostioare şi după vin cu "îmi pare rău", iar asta ar trebui să îţi amintească de o altă notă pentru sine: nu ai fi deloc un părinte bun, sau poate ai fi, dar uite că ea nu o să afle nici o dată.

Iar te tâmpeşti marţafoi şi vorbeşti cu tine însuţi.
Bine dar...
Eeee! Ce-am vorbit noi?

Notă pentru tine: o urăşti şi crăpi de gelozie pentru ca EA a avut dreptate. Da scumpo, Grette a mea a avut dreptate. Aaaa, da scuze, te-am minţit un pic aici, ea e Grette şi Grette e ea, iar EA e mândră de asta. Nu te flata căci o să-ţi şterg amintirea din regristrul meu. Nu eşti Aime, nu ai picioare de Aime şi nici cur de Aime. Pare cu regret bubulino dar despre episodul ăsta nu o să fac mare tam tam. De ce? Pentru că lui fraieru ăsta nu îi pasă.

Trebuie totuşi să îţi mulţumesc pentru un lucru deşi ar trebui să fie o mulţumeală colectivă. Fară idioate ca tine Chirilă nu ar fi scris minunăţiile alea. Mda, aşa e, nu am reuşi fără voi, iar voi... luavar dracul. Ştii... pe vremuri se spunea: "Cu trădătorii şi dezertorii laşi NU DISCUTĂM. Îi executăm!"

Îţi păream odată inabordabil şi nu ştiu cum. Ei uite că sunt. Porcul din mine cu creierii futuţi refuză să înghită şi căcatul tău. Nu ştiu încă dacă mai meriţi ceva sau nu...sau dacă te mai... ce dobitoc...Cum să îmi închipui că te iubesc? Băi ce spune Grette  îl face me Murphy şi pe legile lui amărâte să pară un puştan pe tricicletă între o mie de motociclişti furioşi.

Mă uit la titlul ăsta pe care l-ai lăsat tu aici. Era pentru el Honey? Pentru pedofilul tău cerşetor de atenţie? Sau aaaa...am uitat...tu nuuuu....scuze dar aici am râs un pic. Ştim amândoi că vrei de crăpi, dar nu prea găseşti o persoană potrivită. Vrei vrei vrei vrei de nu mai poţi şi să ştii că taţii miros asta... ştii tu la ce mă refer. Acuma să nu crezi că eu insinuez căăăăă....ei da cum? Eu? Te rog Honey...numai pedofilul tău face din astea. Eu doar scriu de-aiurea. Că aşa fac eu. Pardon..am greşit, pedofilul tău frustrat nu insinuează. El vorbeşte despre trainica lui pulă şi ale sale mândre cuceriri, iar dacă cineva vrea, ne şi descrie un act complet cap coada. Aşa ca la OTV. Senzaţional!

Am zis că atunci când se termină ţigara termin şi eu de scris aici. Naşpa treaba. Am 2 pachete pe birou plus unul de tutun. Dar ceva nu e bine. Hmmm...da asta era...
"Te plictiseşte subiectul?"
Oi căcat, iar vorbesc cu mine însumi. A, pardon Grette, tu erai...DA Grette, mă plictiseşte.
Mhm... mai scriem şi altă dată. Nu ţipa ma demento că mă duc la culacare.
A! Şi Oana? scuză-mi mârlănia, dar ĂSTA-S EU! e ok lasă. Nu plânge. Te sun în 5 minute. Mda s-ar putea să te prinzi că mă doare în cur, dar nu e aşa, o să-ţi zic că am adormit.

p.s: dsbxtr xsstrccc - nu-ţi fă griji că nu te-am înjurat. E o anagramă pentru te iubesc. (zâmbet)

6 comentarii:

Căpşuni