miercuri, 19 mai 2010

Mama ta nu ti-a zis ca nu e bine sa vorbesti cu strainii? I



 Sta pe banca.Doar ce s-a asezat si se gandeste.E intr-un parc, undeva pe langa o gradinita.E frig si vantul suiera, ii sopteste ceva ce ea nu poate sa inteleaga, dar nu o deranjeaza.Il lasa sa vorbeasca in continuare, in timp ce-si ia o tigara din tabachera ei verde cu buline albe si-un desen cu Betty Boop.O aprinde si se uita in gol.Oamenii trec grabiti pe aleea din parc, unii rad, altii sunt singuri, ceilalti nu sunt asa de interesanti incat sa-i capteze atentia.Mai trage un fum.Trec minutele si se face ora 14:00.Parintii incep sa mearga la gradinita, dupa copii lor.Ea sta cu tigara intre degetele ei lungi si frumoase si se uita la copii.Isi tin ascultatori parintii de mana si rad, povestindu-le ce nazbatii au mai facut si azi.Parintii zambesc din suflet si ii saruta.Trec incet pe langa ea si le aude fericirea.Miroase si frumos.A cald si a proaspat.
Zambeste.Mai trage un fum.Toti parintii si-au luat copii.Acum e 14:32.Isi mai aprinde o tigara, a sasea.Fumeaza incontinuu, nu-i pasa...O scoate si o aprinde.Cand termina de suflat primul fum, cineva se aseaza langa ea, fara ca macar sa o intrebe, politicos, daca locul este liber.
- Mai ai o tigara? o intreaba strainul de parca ar cunoate-o si si-ar permite.Fara sa zica nimic,fara sa se uite macar la el, deschide geanta si scoate tabachera, oferindu-i una din tigari.
- Numai tigari colorate ai?Spune el, razand siret.Atunci,Desire se uita la el.Era chiar frumos, asa, imbracat cu blugii lui negri, tricoul baggy cu mesaj haios- Your mum would love me, parca asa era- si geaca neagra de piele.Dar cel mai mult ii placeau conversii lui.Rosii.Si era chiar frumos.Brunet, ochi albastrii, inchisi si un par cret si stralucitor.Insa nu schiteaza nicun gest.
- Astea-mi plac cel mai mult.Fiecare culoare are cate o aroma diferita.
- Hmmm, asta are gust de mere...
- Da, pai e verde.A mea e rosie, deci are gust de capsuni.Ador capsunile...
- Imi plac mai mult decat merele...Ce culori mai ai?
- Maro, albastru inchis, turcoaz, roz, crem, si negru.
- Doar atat?
- Pe restu le-am fumat.
- Hai sa jucam un joc... o sa incerc sa ghicesc ce aroma are fiecare tigara in functie de culoarea pe care o are.Vrei?
- Mama ta nu ti-a zis ca nu e bine sa vorbesti cu strainii?L-a intrebat asta dupa ce trasase un fum.Cuvintele se strecurau printre ceata, ca si cand ar fi fost o  otrava letala.El se uita la ea, fermecat, intrebandu-se cum de nu poate sa-i dea un raspuns...
Era genul de tip arogant, care avea replica pentru orice chestie.Dar se pare ca ea... -tipa cu colanti negri luciosi, tricou alb,baggy, geaca de piele, accesorii cu tinte si conversi in picioare- ei bine, i-a pus capac.
- The cat got your tongue, hon' ?
- You wish..Ma gandeam la culori si arome.
- In timp ce te uitai la mine? Ce aroma are cea turcoaz?
- Cred ca afine.
- Esti bun!
- Mersi.
Zambet.Vantul incepe sa fie gelos si urla la ea.O apuca de parul ei lung, ondulat si roscat si i-l arunca in toate partile.Ea rade si mai trage-un fum din tigara ei rosie.
- Stii, mie-mi place sa-mi asum riscuri, de aia vorbesc cu strainii.Nu pari periculoasa.
Ea rade zgomotos, cu pofta.
- Periculoasa nu, dar uite ce scrie pe tricoul meu.Isi da jos geaca si lasa la iveala tricoul albastru electric pe care scria mare si cu litere rosii :"I'm not a bitch, I'm THE bitch.And to you, I'm Mrs. Bitch."
Rade si el, la fel de zgomotos.Mda, ce pot sa zic, competitia cu cel mai amuzant tricou ai castigat-o deja.
- Esti amuzant.  Ii zambeste la fel de cald cum zambeau si parintii copiilor, numai ca zambetul ei are acel je ne sais quoi..
- Esti...Nu stiu cum.
Iar rade.
- Multumesc.Asta e cel mai furmos lucru pe care mi l-a zis cineva.
- Crezi in dragoste la prima vedere?
- Nu.
- Bine. Pana atunci, eu sunt Victor.Si-mi pare bine.

22 de comentarii:

  1. tu crezi in dragoste la prima vedere?

    RăspundețiȘtergere
  2. EU cred in dragoste potentiala la prima vedere! Simt daca poate fi sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar eu cred ca acesta este inceputul unei povesti la care ma voi intoarce... cu foarte mare curiozitate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mai activezi pe reteaua literara?scriai interesant, v.vasilescu

    RăspundețiȘtergere
  5. astept continuarea... desi mi se pare complet momentul, povestea, e frumos totul acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te poftesc la un premiu, Grenada :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ...si daca toti "cunoscutii" sunt plictsitori?

    RăspundețiȘtergere
  8. esti talentata, imi place cum ai scris, ai un aer rock...

    RăspundețiȘtergere
  9. ce mult ne lasi sa asteptam...continuarea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place ca detaliezi atata incat chiar imi pot inchipui personajele si actiunea:X
    frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. misto blogul si interesant,relaxant,imi place.Dar lasa-mi si mie comment-uri pe blog-ul meu: http://bluewolf-bluewolf.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni