vineri, 9 aprilie 2010

Sunshine.

Am primit premiul Sunshine Award de la Oana.
Multe multumiri!

To do list....
1.Sa postezi premiul
Done.

2.Sa spui de la cine ai primit premiul
Also done...

3.Sa dai premiul la 12 bloggeri...
 And the Oscar goes to..
            •Andrei Ghiorghe
            •Namtigari
            •Offshore
            •Claymann
            •Ciocolatika
            •Self fish
            •RedSeptember
            •More or less it's all the same
            •H e r a
            •Viata mea e o drama
            •Viziune junkista
            •Atelierul de teatru

Punctele 4 si 5-sa pui link la numele bloggerului si sa il instintezi printr-un comentariu ca a castigat un premiu- le-am facut deja..

6. 10 lucruri care-mi plac sunt....
Capsunile 
Sa scriu
Marea
Imbratisarile
Rochiile
Cafelele
Sa petrec timpul cu familia
Ochii verzi si albastri
Oamenii care nu sunt nesimtiti.

5 comentarii:

  1. Capsuno multumesc.
    Recunosc ca nu am timp sa ma ocup pentru a da mai departe premiul,dar am promis ca voi face propriul meu premiu pe categorii si te anunt imediat,asta cum apare ceva mai mult timp liber.
    Apreciez.Si stii ca iti ador blogul.

    muahhh

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar placea sa te sarut cu o capsuna in gura...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc in primul rand mamei...si celor care m-au sustinut...and so on...merci fain tu ...i owe you one:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! :) Raman dator! o seara faina:)

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni