joi, 22 aprilie 2010

Dreaming out loud


 În sfârşit!Am ajuns...Mi-era aşa de dor de plajă şi de nisip..Acum mă frige,dar ştiu că e doar pentru că i-a fost dor de mine!Mă dor tălpile aşa de tare...slapii i-am lăsat în camera de hotel...la fel am făcut şi cu hainele.N-am pe mine decât un costum de baie deux pieces,alb,cu nişte căpşuni roşii şi apentisante pe el.Îmi place.Cred că şi Soarelui îi place,pentru că râde aşa de tare încât mă topesc.Îmi zâmbesc razele lui aurii.Îmi croiesc drum printre toţi oamenii ăştia şi ajung cât mai aproape de apa.
 
 Îmi pun jos prosopul azuriu şi mă aşez.Îmi caut prin geanta mea imensă şi plină cu inutilităţi o ţigară.Huh!E ultima...Stau la soare,sub o umbrelă şi îmi savurez ţigara.Mă uit la mare cum mă cheamă să mă joc.Închid ochii şi zâmbesc ca un copil mic,apoi mă ridic.Mai trag un fum,ultimul, şi apoi mă reped cu paşi grăbiţi în apă.Şi mării îi era dor de mine.De cum am ajuns m-a cuprins în braţe şi nu mi-a mai dat drumul.Valuri mici şi puternice se joacă cu mine şi îmi gâdila pielea albă şi roşie de la atâta stat în soare.Înot.Mă gândesc cât de frumos e aici,în apa asta sărată cu miros de fericire...E caldă şi bună şi mă iubeşte aşa de tare.Încă înot.Muzică..aud take five..telefonul.Dar nu am telefonul la mine..Şi atunci,îmi pică fisa,aşa că deschid ochii.
 
 Plaja mea superbă cu apă azurie se transformă într-o cadă plină cu apă incoloră,inodoră şi insipidă.Mă uit la scrumul de ţigară cum cade-n apă şi se afundă încet până dispare.Aburii apei se contopesc cu fumul de ţigară şi se transformă într-o ceată deasă.
 
 Mi-e dor de mare..

7 comentarii:

  1. foarte draguta povestioara
    si mie mi-e dor de mare...sper sa reusesc sa ajung anul asta, undeva pe la sfarsitul lui iulie...asa ca o profunda relaxare dupa un an mai milt decat incarcat

    RăspundețiȘtergere
  2. de-ar fi asa de simplu si in realitate :(

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi e dor sa fie cald ..pentru a putea face baitza in mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu,vise sau nu,oricum merita sa le citim,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Capsunica noastra draga :) Avem prieteni in blogosfera care chiar au vazut marea de curand. Ah, noua ce ne lipseste?

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni