duminică, 7 martie 2010

Pentru inimi care iubesc :)
















"Ultima!
E ultima tigara pe care o mai fumez in viata mea!"


Asa-si spune mereu..dar de fiecare data,e ultima tigara pe care o fumeaza in ziua aia.Nu poate sa se opreasca si asta e doar din vina mea.Imi spunea ca de cate ori ii e dor de mine,isi apride o tigara,pentru ca ii place sa incerce sa sufle fumul in asa fel incat sa-l faca sa semene cu chipul meu.Si mereu se enerveaza,ca nu reuseste,nici macar daca sufla de mai multe ori,grabita,fumul gri si nociv.Apoi rade de formele ciudate pe care reuseste sa le creeze.Ii place sa stea pe jos,in bucatarie,lipita de aragaz,in lumina care intra pe geamul ei colorat,ca un curcubeu si sa se uite la fum cum iasa molcom din gura ei perfecta,imprastiindu-se aiurea prin aer.Arata ca o elfa,frumoasa si misterioasa,cu ochi mari si gri,de copil prea matur pentru varsta sa.Dar nu sunt tristi,sunt fericiti.Fericiti pentru ca fumeaza.

Acum draga mea,cand te-ai hotarat pentru a 2379-a oara ca asta e ultima tigara pe care pui gura,ma fumezi,de fapt,pe mine.Intru in plamanii tai si incerc sa te sarut de fiecare data cand tu ma sufli afara,cu buzele tale carnoase si reci.As vrea ca tigara asta,din care sunt facut eu,sa tina o vesnicie,ca sa te pot saruta la infinit,cu fiecare fum expirat.Pentru ca eu,din asta sunt facut,oricum.Din scrum si din lacrimile tale.Lacrimi care nu-s sarate.Sunt dulci si au gust de prajitura cu capsuni.Dar imi place asa de mult incat nici nu-mi pasa cand ma stingi cu cruzime in scrumiera aia plina varf de chistoace si scrum.Nici nu-ti dai seama cat de mult traiesc eu.Dupa ce ma sufli,bucata cu bucata,alunec aievea prin incaperea aia mica in care tu stai si plangi cu ochii tai frumosi de elfa...Si tot alunec asa,neputincios,asteptand sa vina si restul bucatilor din mine ca sa pot sa devin iar un intreg si sa mai stau putin cu tine,plutind pe-aici.

Azi,chiar a fost ultima tigara pe care ai fumat-o,pentru ca in sfarsit ai reuist.Da iubito,ai reusit sa-mi vezi chipul si atunci ai realizat ca sunt alaturi de tine,mereu,de aici-oriunde ar fii acest "aici".Ti-ai dat seama ca inca te iubesc si ca a sosit timpul sa devii si tu,la fel ca mine, o umila dara de fum.Care devine eterna,pentru ca iubeste...

2 comentarii:

  1. Nu mai fumez nu mai fumez nu mai fumez. Sunt cuminte sunt cuminte sunt cuminte sunt cuminte. E mereu acelashi cantec si in capul meu. Poate daca zicem de mai multe ori o sa se adevereasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e.Ciudat este ca eu nu fumez.dar am si eu viciile mele.

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni