miercuri, 24 martie 2010

Tema la Romana.

 Azi chiar nu avea niciun subiect interesant despre care sa scriu,pana am deschis manualul si am vazut ce tema am la romana.Cerinta suna cam asa:"Imaginati-va o poveste in care un personaj nonuman din camera voastra povesteste o imtamplare cu voi la care a fost martor.Scrieti-l pe maximum o pagina sub titlul  X are cuvantul."
 Deci,sa incepem...


Era o dimineata placuta de Martie,putin diferita fata de celelalte,insa.Aseara am stat pana seara tarziu ca sa citesc,desi era Miercuri.Sperand ca Soarele va reusi cumva sa ma trezeasca,inainte sa ma pun in pat am dat la o parte draperia de la geam,lasandu-l fara nimic pentru ca razele Soarelui sa poate sa patrunda mai puternic.Si se pare ca am avut dreptate...Pe la 7:00 dimineata era un Soare frumos care-ti zambea cald,urandu-ti un "buna dimineata" proaspat si luminos.Razele lui imi cadeau suav pe fata,imi facea parul sa capete o mie de nuante de sclipiri jucause de dimant.Si ma trezea prin simpla lui prezenta feerica.Insa mare mi-a fost mirarea cand am observat ca Tigrut,ursuletul meu de plus pe care il aveam,practic,de cand am venit pe lume,a inceput sa clipeasca,uitandu-se la mine,fermecat.
-Doamne,spune-mi te rog ca inca dorm....te rog,te rog,te rogggg...nu am innebunit...nu am innebunit...Imi repetam incontinuu frazele in cap,sperand totusi cu sete ca nu era adevarat.
 -N-ai innebunit,eu am prins viata in sfarstit!
-Nu ai cum!Eu inca visez si asta se intampla in capul meu...doar in capul meu..
-Neah,daca vrei te ciup sa vezi ca-i pe bune...si cu labutele lui fara gheare incearca zadarnic sa ma ciupeasca.Epic fail.
-Asta inseamna ca e un vis sau ca e realitate?
-E realitate papusa...acu' hai trezeste-te si du-te sa te pregatesti pentru scoala...apropo,ai o tigara?
-Cat tupeu!!! Stii bine ca nu fumez..si am duc sa ma pregatesc cand vreau eu!
-Ehh...ziceam si eu,ca deja ai pierrdut prea mult timp palavragind cu mine...Doamne,ce-ai crrescut!
-Mda,nu prea pot sa zic acelasi lucru despre tine...
-Ahhahaha,ma tavalesc pe jos de ras...ai grija printeso,ca tot eu te am la mana..sunt mai periculos decat crezi
-Waaaaaa....ce-mi faci,ma ataci cu ghemotoacele tale de bumbac?
-Gandeste-ti bine la ce-ti spun..eu in tot timpul asta am vazut tot ce s-a petrecut aici,doar ca acum am fost convins ca esti pregatita sa afli totul...deci,tot eu sunt mai smecher papusa,daca e s-o luam asa.
-Nu-mi mai spune papusa!!!Esti doar un animal de plus,ce-ai fii putut sa vezi asa de important?
-Tare amuzanta esti ...pai te-am vazut facand absolut orice in toti anii astia...si pot sa spun ca te-ai schimbat mult..-apoi,scanandu-ma cu margelele pe care le avea pe post de ochi..foarteeeee mult.
-Nesimtitule!Lasa-ma-n pace!
-Ziceam si eu ... dar imi placeai mai mult cand erai copil...imi aduc aminte si acum cu placere cand te-au aduc prima data acasa...erai asa de curioasa,priveai totul in jur,dar totusi asa de cuminte.In prima ta seara ai plans mult si atunci am facut noi cunostiinta.Mami tau m-a pus langa tine si tin minte si acum felul in care te-ai uitat in ochii mei...erai asa de frumoasa !
-Inca un compliment nesarat?
-Nu...doar amintiri pe care nu am sa le uit niciodata...
-Auzi,da'tu ai creier?
-....
-Bine,scuze...
-Asa mai merge.Pai,presupun ca am.Si sa stii ca ma doare cand ma arunci jos din pat noaptea..
-Eh,n-ai vrea sa am grija de tine si-n somn!?
-Daca ma gandesc mai bine,parca totusi imi place ca ma tii in brate tot timpul..
-Pai vezi!Eu ma duc sa ma pregatesc pentru scoala,iar am istorie prima ora si daca intarzi 3 secunde jumate imi iau absenta...
-Eu o sa ma intoc inapoi..inapoi de tot..inainte sa plec vreau doar sa stii ca mi-a placut sa ma uit al tine evoluand in toti anii astia..
-Si o sa ma mai vezi..nu o sa ma despart de tine niciodata..te iubesc!
-Si eu...apropos,renu' ala din geam zice ca vrea si el o pereche de ochelari de soare...cica nu prea mai suporta razele lui nocive

-Bine,bine,am sa-i pun...


Si-apoi plec.Cand ma intorc in camera,inca am dubii daca a fost un vis sau nu...Totusi,ii pun renului din geam niste ochelari de soare.Nu stiu sigur daca a fost asa sau nu,dar parca a zambit putin in momentul in care i-am pus la ochi.M-am simtit mai bine in ziua aceea...


So,ce nota i-ai da,daca ai fii profesorul meu?

4 comentarii:

  1. Multii au nevoie de acest "animal de plus".. eu una m-as simti norocoasa daca as avea asa ceva in casa dar si nebuna in acelasi timp :))
    10 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. se mai fac teme? wow..cat timp a trecut de cand nu am mai facut o tema, nu le suportam!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca faceai misto de profu de romana atunci era ceva, da asa un 8. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai multe detalii, mai multa culoare, mai mult exercitiu.Priveste-ti textul din perspectiva mea.Eu nu stiu cum arata camera ta.Fa-ma sa o vad!

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni