vineri, 12 martie 2010

Dor de mare...













 


Mare,soare,iubire,nopti albe,
rasarit si apus...hohote de ras,
Costum de baie,albastru,cu dungi
Pahare cu vin,miros de tutun..

Ti-am zis ca imi place sa ma uit la tine,la ochii tai verzi ce sclipesc,

Atunci cand imi daruiesti un sarut dulce si-mi spui"Te iubesc".
Atunci cand te iau de mana si simt ca lumea-i mica,doar a noastra,
Atunci cand te-am cunoscut la Mare si-am devenit,amandoi,o viata.

Scoici colorate,colier de fericire,

Cer care zambeste,zgomote de iubire,
Piele uda,murdara de nisip
Mare geloasa,val spumant,colorat inchis.

Geloasa pe tine,scumpa fiinta,pentru ca esti asa de frumoasa dimineata,
Trezita repede,cu ochii mici si sclipitori,cu par ciufulit si miros de zori,
Cu tipat amuzant cand ceri elixirul amar,aducator de viata
Cu zambet frumos cand asculti melodia ta preferata.

Val turcoaz,apa rece ca de Mai,
Par moale si mangaieri de ingeri din Rai.
Piele alba,innegrita de Soare
Tu a mea,iubito si ...O mare.

Marea ce e albastra si pura,ca dragostea noastra,
Marea ce ne curata de pacate cand mergem sa dansam in apa,
Marea ce ne stie toate secretele ascunse si ne ocroteste de rau,
Mare cu apa fina,ca petalele unui trandafir fara spini,azuriu.

Miros de sare,zambet de dimineata,
Aroma de dragoste,cearsaf de matase,
Nisip fierbinte,dragoste arzatoare,
Capsuni cu frisca,fericire-nfloritoare.

Arunca-ti hainele scumpe in camera de hotel,ia-ti costumul de baie,Mp3-ul si hai la drum,
Hai sa mergem amandoi pana la plaja,sa ne toalnim la Soare si sa visam.
Sa ne dam in carusele pana ametim si apoi sa alergam,
Sa te sarut pana ametesc si sa facem castele de nisip,ofranda pentru Marea ce ne-a daruit un vis.

Un vis frumos,ce va rezista la infinit
Pentru ca tu esti femeia cu ochii verzi si buze de rubin.
Mereu amandoi,unul pentru celalalt
Mereu la mare,mereu aceasi...

3 comentarii:

Căpşuni