duminică, 7 martie 2010

Pretty odd...

Ciudate sunt momentele acelea din viata cand,pur si simplu,nu mai stii cine esti.
Cand simti nevoia sa fumezi,desi nici macar nu ai habar cum sa faci asta.
Cand iti e asa de dor de acel cineva incat iti vine sa iesi din casa si sa pleci,undeva,nici tu sa nu stii unde,sa te intorci tarziu,cu sufletul impacat...
Cand pur si simplu stai in pat si te gandesti la cat de repede sau de usor trece timpul.

Nu stiu de ce,dar acum mi se pare ca Trecutul e asa de departe,ca nimic nu ma mai poate atinge aici,in Prezent.Timpul fuge,fuge pe langa noi si rade de prostia noastra..Eu nu vreau decat sa ma tii de mana,ca sa stiu ca totul e bine,sa te uiti in ochii mei si sa vad cum albastrul din ei imi zambeste,dulce si inocent,si sa-ti simt parfumul.Poate ca atunci o sa stiu ca totul e bine.
Pana maine nu pot sa zic decat...La naiba,iar mi-e dor de tine...
Dar nu-mi pare rau.

Dar cine stie,poate ca o sa fie frumos....Sigur o sa fie frumos.

2 comentarii:

  1. sigur o sa fie frumos..
    pentru ca maine poate o sa iti aduci aminte cu drag de prezentul care va deveni trecut

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni