miercuri, 17 martie 2010

Long live the butterflies!




















Sunt o ciudata,
cu par de foc si miros de capsuni,
cu vise-nchipuite si iubire de copil.
Cu privire de nebuna si ochi de arlechin
Fara aripi.

Eu vreau s-ajung sa zbor langa un fluture
cu ochi ciudati si aripi de inger,
cu zambet de copil si privire calma
Dar ma grabesc.

Incerc sa plec,sa fug din lumea asta
sa ajung la tine fluturele meu frumos,
sa ma primesti langa aripile tale
si sa tacem amandoi.
Pe veci.

Din fardul colorat de pe aripile tale
mi-ai impletit un colier de vise.
dar ploaia rea a venit, l-a sters
Si ai murit.

Pentru ca fluturii sunt cele mai nobile fiinte,
pentru ca fluturii nu sunt ceea ce par.
La inceput,arata ca niste bestii
apoi se transforma,
reapar..
Au chip cioplit de demoni din Ceruri,
cioplit fara de alta asemanare.
dar fluturele meu e facut din dragoste
si ESTE frumos,nu doar pare...

Tu, fluture divin, nu ai fost niciodata omida
pentru ca sufletul tau de copil
e curat.
Asa ca vino,da-mi visele tale
si eu o sa incep sa ma inalt.
Sa ma inalt incet cu aripile mele de demon frumos
ca sa pot sa ajung in Ceruri
la un fluture sublim.

Sa vin si sa te strang in brate,
sa vin sa te vad.
Tu cu o simpla atingeri sa faci
sa-mi creasca aripi
de inger luminos.
Si apoi,visul sa se indeplineasca,sa ne contopim amandoi
sa fugim unde vedem cu ochii
sa creem alti fluturi
ca noi.

Noi suntem fluturii cu aripi de inger
si vise de portelan,
ce se vor iubi vesnic ca in orice roman
sirpos.
Poate in van.

2 comentarii:

  1. undeva candva
    lumea se-ntampla
    dar nu stiai ca era a ta
    undeva candva
    ai uitat sa simti, ai stiut sa minti, si nu-i asa?
    stai in tine
    si iti doresti sa intalnesti
    pe cineva candva in care poti sa crezi
    fara sa te vinzi, fara sa te pierzi...

    Luna Amara - Luni de fiere

    RăspundețiȘtergere

Căpşuni