duminică, 21 martie 2010

Iubeste-ma.

 Era o dimineata trista,ca oricare alta din ultimele luni.Marck statea la masa din bucatarie si fuma nervos dintr-o tigara.Era nervos pentru ca o cautase in toata casa.Stia ca mai are un pachet cu o ultima tigara pe undeva,dar nu stia exact unde.O cautase prin bucatarie,in dormitor,in baie chiar dar nu o gasise decat in sufragerie.Scotocise in birou si isi pierduse orice speranta cand terminase de cautat si in ultimul sertar.Uitase de compartimentul secret insa,cel de dupa primul sertat.A aruncat sertarul ca un drogat insetat de ceva senzatii tari si a scotocit orbeste.Cand a simtit pachetul,un zabmet ce avea sa-i piara mult prea curand i s-a ivit glorios pe fata.Avea sa-i piara pentru ca acolo,in pachet,era o poza cu ea.Cu ea,cea care fusese si inca era iubirea vietii lui,Andess.
-Ce e cu tine?
-Huh?Cine vorbeste??
-Eu,ma!
-Care "eu"?
-Eu,idiotule,constiinta ta...
-Ce mama nai...Tu n-ai cum sa vorbesti,esti nebuna?
-Hahah...Mie nu mi se pare ca eu as fi cea nebuna...
-Esti ciudata!Lasa-ma in pace!
-Vrei sa plec?Bine,plec,dar o sa ramai gol, sa stii!
-Si ce?Si-asa de cand m-am despartit de ea nu mai am nimic.Mi-a luat sufletul,si tradatorul ala nesuferit a plecat fara sa-si ia la revedere macar!
-Asa crezi?
-Nu,nu cred.Stiu sigur.
-Gresesti scumpule.De asta am venit,sa-ti spun ca inca e acolo.Cauta-l bine!
-L-am cautat.Nu e.Acum pleaca dracului de aici si lasa-ma sa-mi savurez ultima tigara!
-Esti un mareee prost!Cu ce te ajuta tigarile astea?
-Ma fac sa simt ceva.Plutesc si daca inchid ochii sunt intr-un loc mai frumos si..
-Mda,esti aproape de lesin.Mai taci si cauta-ti sufletul mai bine.E acolo,mi-a zis mie,dar se simte rau si singur si ...sufera.
-Zau?Nu mi-as fi dat seama niciodata...
-Tu chiar nu vezi cat esti de bou?Degeaba stai tu drept,incerci sa porti masca aia penibila de om fericit.Esti asa de fals incat ti-ai respins dreptul de a te simti bine din nou,ti-ai reprimat orice traire fericita si l-ai facut sa cada-n depresie.Tu stii ca din cauza ta el e in genunchi acum,saracul?
-Cum adica?
-Adica se simte rau si tu,ca un bou nu faci nimic sa il impaci!De ce nu incerci sa vorbesti din nou cu ea?Eu cred ca te-ar ierta.
-TOT EA SA MA IERTE!?Esti fenomenala!Nu-mi vine sa cred ca TU esti constiinta mea!Chestia asta nu ar trebui sa ma faca sa ma simt mai bine?
-Nu.Eu trebuie sa te aduc pe drumul  normal.Hai, fii baiat bun,si sun-o trimite-i un mesaj,scrie-i ceva frumos.Fa-o sa vada ca nu numai tu ai gresit.
-De ce?Nu o mai vreau inapoi.
-Te minti singur..Eu mi-am facut datoria.Fumeaza porcaria aia de tigara si gandeste-te bine la ce ai de facut.Numai tu iti poti readuce fericirea inapoi.Nu fii prost,gandeste-te!!
-Mda...Si asta ar trebui sa ma faca sa ma simt mai bine?
-...
-Hai,ma ziiiii!!
-...
-Bine ca ai fugit si tu nenorocito!

Marck era si mai confuz acum.In timp ce tragea ultimul fum din tigara,se gandea la ce  tocmai i se intamplase.Nu-i venea sa creada.Oare era nebun?Nuuuu...nu avea cum sa innebuneasca de dorul ei.Stai putin,nu la asta se gandea.Oare constiinta se juca din nou cu el?Offf,pe cine incerca sa minta,inca o iubea.
N-aveai cum sa nu iubesti o tipa ca ea.S-a indragostit prima data de privirea ei.Ochii mari si negri l-au prins ca o gaura neagra inca de la primul contact vizual.Se simtea ciudat,ca si cand dorea ceva atat de tare incat ar fi fost in stare sa ucida pentru asta.Iar cand Andess i-a zambit,a fost cireasa de pe tort.Arata ca un inger,dar avea privire si zambet de demon.Te facea sa o vrei numai cu asta.Trupul ei se misca lasciv fara ca ea sa o faca intentionat,insa arata asa de bine incat pana si felul in care fugea era sexy.Avea atata energie incat ii molipsea si pe ceilalti.Mai tarziu,cand a cunoscut-o bine de tot,si-a dat seama ca era cu adevarat speciala.Punea suflet in tot ceea ce facea iar felul in care fuma il innebunea.Sufla fumul asa de frumos incat parea ca vrea sa faca dragoste cu el.Radea mereu si era asa de frumoasa.Se machia intodeauna, dar reusea sa arate mereu natural,pentru ca isi accentua doar ochii,cu dermatograf,mereu cu alta culoare interesanta.Era o tipa inteligenta,care stia sa obtina mereu ceea ce vroia,fara sa fie parsiva,insa cel mai mult ii aprecia sinceritarea ei...brutala,chiar.Ea era pentru el.
O vroia inapoi,dar isi pierduse orice speranta cand o vazuse cu tipul ala.Era mult mai frumos decat el si din cate auzise,era si mai bogat.Ta-su era proprietar de banca si el era copilu' rasfatat ce avea sa mosteneasca un intreg imperiu financiar.La dracu.El era doar un artist neinteles,dornic sa se afirme cumva,proprietar de blog.Un zero in comparatie cu milionaru' aratos.Nu-i venea sa creada ca ea se putea uita la un tip ca el.
Insa stia ca Andess il iubea.Sau cel putin,il iubise.Chiar si acum,dupa cateva luni,nu putea sa-i uite privirea de catelus alintat,saruturile de demon nesatul si felul ei nebun de a face dragoste.O iubea asa cum era si ea il adorase pentru asta.Multi ii ziceau ca-i prea ciudata,insa el stia ca tocmai asta o sa face sa fie asa de grozava.Intr-un final,dupa cateva ore in care s-a gandit bine de tot,s-a decis sa-i scrie.O noapte intreaga a scris cu patos tot ceea ce iubea la ea si apoi a pus hartia intr-un plic alb.S-a dus la ea si l-a strecurat pe sub usa,apoi a plecat acasa.Era asa de curios sa afle,insa s-a decis sa astepte.

A doua zi dimineata,Andess s-a speriat putin cand a vazut plicul.Se gandea la clasa a IX-a,cand cineva ii facuse o gluma prosta de 1 Aprilie si o anuntase,cu regret,prin aceasi modalitate,ca fusese exmatriculata.Insa acum nu era nici 1 Aprilie,nici ea nu mia era la liceu,asa ca s-a descis sa-i dea o sansa.L-a luat de pe jos,curioasa si a inceput sa il examineze.Pe exterior nu scria nimic,asa ca l-a deschis repede si a inceput sa citeasca cuvintele scrise caligrafic.Cand a recunosct scrisul,inca de la primul cuvant citit,inima a inceput sa-i tresalte si s-a aruncat pe podea,rezemandu-se de perete.A inceput sa citeasca:
"Stiu ca nu-mi sta in caracter sa renunt la mandria mea imensa si nefolositoare,dar o s-o fac.La naiba,Andess,pentru tine chiar o sa o fac.Nu vreau sa-ti cer decat un singur lucru: sa te gandesti.Sa te gandesti bine de tot la ceea ce a fost intre noi,ceea ce poate a mai ramas.Stiu ca lunile astea care au trecut reprezinta o perioada lunga,dar crede-ma,am suferit mult.
Acum,nu as vrea decat ca tu,copilule frumos,sa termini de citit scrisoare asta jalnica.Aminteste-ti acum de toate clipele frumoase petrecute impreuna si incearca sa le retraiesti in timp ce eu ti le povestesc aici,pe hartie.Gandeste-te cum ne-am cunoscut noi,la mare,cum ma uitam ca un idiot la tine si nu puteam sa ma opresc,cum mi-ai zambit,ademenindu-ma la tine si cum eu,ca un demon lacom ce sunt,dornic de iubire,am venit intr-o sulfare sa te cunosc.Aminteste-ti cum stateam ore-n sir si vorbeam de toate prostiile posibile,cum facea dragoste toata noaptea,cum ne certam ca prostii,cum ne intorceam unul la altul...Aminteste-ti ca tot ce-am avut nu a fost doar o dragoste de vara...
Dezbraca-te de tot ceea ce e omenesc,dar prost.Ramai goala,pastreaza-ti doar aripile de demon alintat.Lasa-ma sa te reeduc,sa te invat cum sa fii inger.Apoi,vino sa zbori...cu mine.
Inca te iubesc si vreau sa fii a mea.
Sunt un prost si mi-e dor.
Dor de tine.
Marck."

Nu-i venea sa creada ca in sfarsit ii scrie.Grabita,a luat niste haine pe ea si a fugit la el acasa.Ce bine ca se despartise de imbecilul ala bogat aseara!Acum,urma sa il aiba pe Marck doar pentru ea.Cand a ajuns,ochii ii erau plini de lacrimi.El a vazut-o si a inteles ca inca il mai iubea.A strans-o in brate si apoi s-au sarutat.Nu a mai fost nevoie de cuvinte.Au facut dragoste si au stat asa,privindu-se unul pe altul pana seara.Era prima data cand o vedea pe Andess fara machiaj.Pana la urma,fiecare renuntase la ceva.El la mandrie,ea la frumusetea exterioara.Insa au renuntat la asta pentru ceva mult mai bun si mai prosper:pentru dragoste.Si pana la urma,Marck i-a multumit constiintei.Sufletul lui s-a ridicat si a inceput sa faca tumbe prin toata inima lui.Acum era un om complet fericit,pentru ca invatase sa isi reprime trairile si sentimentele negative,invatase sa ierte si sa isi ceara iertare,invase din nou sa iubeasca.

Un comentariu:

Căpşuni